Panzer
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Panzer

PříjemLatest imagesHledatRegistracePřihlášení

Přihláška

Goto down 
AutorZpráva
Joziff
Anonymní

Přihláška Empty
PříspěvekPředmět: Přihláška   Přihláška Icon_minitimeMon Jan 11, 2010 11:36 pm

Takže jak bych začal... jmenuji se Michal. Jsem z Brna, konkrétně Černovic a studuji VUT FEKT, kdo nezná je to vysoká škola elektrotechniky. Takže nebudu to zdržovat, tady to je:

-postava Joziff, lvl 12 a je to human ROGUE
-má další postava je Vlastík lvl 30 orc BERSERK, kdysi dávno jsem hrával na DP, měl jsem tam palcka, ale je to dávno. Nicméně míval jsem na ENDORU ještě CRAFTA Cenarius II a RANGERA Cenarius + NECRO Headhunter nicméně byli smazána z hlediska nedovoleného využívání injectiona - holt jsem s tím dobře uměl, ale nedá se :-), toto bylo asi před 2 lety.
- je mi 21 let
- guildy si již nepamatuju, nicméně zkušenosti s UO na Endoru mám hodně velké, UO sem předtím opustil, páč přišla škola a navíc mě bavila víc DotA
- samozřejmě, že vztah mám větší k pvp teď již sice není appre, ale pouze veti kde jsem běhával s necrem, nicméně pvm se nebráním
- vůbec vás sice neznám, ale jste první guilda co mi přišla pod ruku :-) a doufám že mi můžete pomoct jak na expení tak fajn zážitky.
- jsem schopen se o sebe každopádně bezproblémů postarat sám
- ventrilo používám od dob kdy vznikla verze 2.1.3 => to je hodně dávno, ale mám 2.1.4 verzi, UO mapa je naprostá triviálnost a updaty taky - předem varuju že komunikace typu skype NEPODPORUJU !
- no co se týče koníčků rybařil jsem hodně dlouho dokud sem nešel na výšku a jinak mám rád floorball a fotball - co se týče četby nečtu nic ve škole mi to stačí bohatě.
- Jsem z Brna

A závěrem něčím překvapit to se asi nebude konat jen chci říct, že Razor stojí za hovno a oproti injectionu je úplně marný.
The END
Návrat nahoru Goto down
Nakken

Poèet pøíspìvkù : 58

Přihláška Empty