Ahoj, všechny Vás zdravím.
Takže začněme… Jmenuji se Pavel Matoušek celý svůj život bydlím na Praze 6, kde sem se i narodil ve fakultní nemocnici Motol. Bylo to na jaře roku 1987 tedy pokud správně počítáte ano je mi 22 let. Vystudoval sem SPŠE ( střední průmyslová škola elektrotechnická) obor automatizační technika a úspěšně svá studia zakončil maturitní zkouškou. Mám rád svojí rodinu, kamarády, přírodu,sport, umění, alkohol, drogy a především Ultimu online. V současné době se věnuji na půl úvazku svému koníčku a to je umělecká truhlařina, kterou studuji třetím rokem na umělecké škole. Je toho mnohem víc co bych o sobě mohl napsat, ale nebudu Vás nadále nudit plky.
Teď něco z mé UO historie: Začalo to na střední ve druháku. Kamarád co vedle mě seděl neustále něco mlel o ňáký stupidní hře. Ty jeho kecy už mi lezly krkem a tak abych ho umlčel slíbil sem mu, že to nainstaluju. Stalo se nainstaloval sem UO na shard Kelevar kde hrál. Objevil sem se ve hře a nevěděl která bije. Nejdřív se mi to moc nelíbilo, ale pak se tomu přišel na chuť a opřel se do toho. Hra se stala mim dennim chlebem a nic jinýho mě nezajmalo. Byl sem závislej! Kelevar je Kelevar a prasení, bugování a GM support tam byli na denním pořádku a to mi hru zhnusilo. Pak se ke mně jako déšť na poušti dostala zpráva o tajemném shardu Endor a tady to vše začalo!